از سيمكارت به گوگل، از گوگل به اندرويد
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

 
وقتي عادت كنيد شماره تلفن همه دوستان و آشنايان خود حتي شماره تلفن همراه پدر و مادرتان را در گوشي تلفن همراهتان ذخيره كنيد، ممكن است وقتي به گوشي‌تان دسترسي نداريد حتي نتوانيد شماره پدر يا مادرتان را نيز به‌خاطر بياوريد! به همين‌دليل، از دست دادن شماره تلفن‌هاي ذخيره‌شده در تلفن همراه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و بسياري از كاربراني كه تلفن همراه خود را تعويض كرده و تلفن جديدي خريداري مي‌كنند، اولين كاري كه انجام مي‌دهند انتقال فهرست مخاطبان خود از تلفن قديمي به تلفن جديد است.

 

 انجام اين كار در تلفن‌هاي اندرويد بسيار ساده است، چرا كه اين تلفن‌ها قابليت اتصال به كاربري شما در جي‌ميل را دارد و همين ارتباط به شما كمك مي‌كند تا بسادگي اسامي مخاطبان خود را از يك گوشي به گوشي ديگر منتقل كنيد. انجام اين كار نيز به روش زير است:

 

1ـ پيش از هر چيز ذكر اين نكته ضروري است كه براي استفاده از اين قابليت بايد يك كاربري در سرويس جي‌ميل يا سايت گوگل براي خود ايجاد كرده باشيد و با ورود به بخش Settings، انتخاب گزينه Accounts و در نهايت انتخاب گزينه Add Account، آن را به تلفن همراه خود اضافه كنيد.

 

از سيمكارت به گوگل

 

2ـ براي انتقال فهرست مخاطبان خود از سيمكارت به تلفن همراه و سپس به كاربري خود در گوگل ‌بايد ابتدا در تلفن همراه اندرويدي خود نرم‌افزار Contacts را اجرا كنيد.

 

3ـ به تب Contacts برويد و دكمه منو را فشار دهيد.

 

4ـ گزينه Import‌‌/‌‌Export را انتخاب كنيد و سپس Import from SIM Card را فشار دهيد.

 

5ـ در اين مرحله از شما در خصوص مقصد انتقال پرسيده مي‌شود كه ‌بايد براي پاسخ به آن كاربري خود در سرويس گوگل‌‌ (‌‌جي‌ميل) ـ كه قبلا ايجاد كرده بوديد ـ را انتخاب كنيد. پس از اتمام اين كار، سيستم‌عامل اندرويد، سيمكارت شما را اسكن كرده و فهرستي از مخاطبان موجود در آن را به شما نمايش مي‌دهد تا با انتخاب همه يا برخي از مخاطبان موردنظر خود نسبت به انتقال آنها اقدام كنيد.

 

6ـ در پايان مخاطبان موردنظر شما از سيمكارت فراخواني شده و به كاربري شما در گوگل منتقل مي‌شوند.

 

از گوگل به تلفن جديد

 

1ـ پس از انتقال موفقيت‌آميز فهرست مخاطبان از سيمكارت به كاربري موردنظر در گوگل‌‌ (‌جي‌ميل)، براي منتقل‌كردن آنها روي ديگر تلفن‌هاي اندرويد، كافي است كاربري موجود در گوگل‌‌ (‌جي‌ميل) را در بخش كاربران تلفن جديد كه در مرحله اول نيز به آن اشاره شد، وارد كنيد. با انجام اين كار به ‌محض اتصال به اين كاربر، اسامي مخاطبان موجود در آن باگوشي تلفن شما هماهنگ و مخاطبان جديد به تلفن همراه شما اضافه مي‌شوند.

 

توجه: اگر پس از انتقال ليست تماس‌ها قادر به مشاهده مخاطبان خود نبوديد، ‌بايد تغييراتي را در بخش نمايش مخاطب نرم‌افزار Contacts اعمال كنيد. براي اعمال اين تغييرات ابتدا به نرم‌افزار Contacts مراجعه كنيد سپس دكمه منو را فشار دهيد و در نهايت Display Options را انتخاب كنيد. حالا كاربري خود در گوگل‌‌ (‌‌جي‌ميل) را انتخاب و مشخص كنيد كه كدام دسته‌بندي‌ها در فهرست مخاطبان تلفن همراه شما نمايش داده شود.






:: بازدید از این مطلب : 1073
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar07.jpg
amir در تاریخ : 1391/1/9/3 - - گفته است :
مرسی کپی ... Sttm.blogfa


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: